autogranta.lt automobilių naujienos „Jeep Gladiator“ koncepcijos mus pripildo noro

„Jeep Gladiator“ koncepcijos mus pripildo noro

0 Comments 00:00


https://autoplovykla.lt/plovyklos/vilnius/

Atėjo nuostabiausias metų laikas – Moabas! Kai Jeep Gladiator greitai pasirodys parduotuvių salėse visoje šalyje, šis prekių ženklas visapusiškai pasišventė koncepcijoms su krovinių lovomis šių metų Velykų Jeep Safari Moabe. „Jeep“ komanda šiandien atskleidė ne mažiau kaip pusę tuzino pikapų, nuo švelnių iki laukinių.

Jeep J6 – tai Rubicon modelis, pritaikytas dviejų durų konfigūracijai, ir, neabejotinai, viena iš koncepcijų, kuri galėtų lengvai pasirodyti gamyboje. Šešių pėdų krovinio lovos plotas (nedrįskite jo vadinti dėže) yra pilna pėda ilgesnis nei standartinės Gladiatorios lovos. Dizaino komanda grįžo į archyvus dėl specialaus Metallic Brilliant Blue dažymo, primenančio atspalvį, kuris buvo matomas 1978 m. Honcho. J6 bendras ilgis yra 201 colis, su 118.4 colių ratų baze, atitinkančia dabartinės kartos Jeep Wrangler 4 durų ratų bazę. Tai yra puikios naujienos dėl gamybos galimybių.

Prototipas dviejų colių plieno stinger baras yra pritvirtintas prie Rubicon priekinio buferio, o akmens bėgiai yra pritaikyti su dviejų colių plieno vamzdžiais, suvirintais prie standartinių Jeep Gladiator bėgių. Mums patinka retro šriftas ant priekinio sparno ženklų, bet lengvai galėtume išsiversti be viso priedų apšvietimo. Beje, tai yra 37 colių padangos, ir po gaubtu yra pažįstamas 3,6 litro Pentastar. Jeep, jei klausaisi, pastatyk tai!

Jeep M-715 Five-Quarter – pradedant nuo 1968 M-715, šis Gladiator pagrindu pagamintas karinis automobilis buvo iš naujo įsivaizduotas su dizaino ir funkcionalumo patobulinimais šasi, pavaros linijoje ir krovinio erdvėje. Originalus priekinis metalo lakštas buvo išmestas, pakeistas visa anglies pluošto priekine dalimi. Jei pastebėjote, šešių pėdų lova ir 3,5 colio nuleidimas prie konvertuojamojo minkšto viršaus duoda griežtą išvaizdą. Originaliai rėmai buvo sustiprinti ir lapų spyruoklės pakeistos sunkiosios kampinės/spiralinės pakabos sistema. Komanda taip pat pastūmė priekio ašį dviem coliais į priekį, naudojant Dynatrac Pro-rock 60 priekyje ir Pro-rock 80 ašį gale. Baigiant darbą yra masyvūs 20 colių beadlock ratlankiai, įvynioti į 40 colių padangas. Po gaubtu? Žinoma, Hellcrate variklis, generuojantis daugiau nei 700 arklio galių.

Jeep Wayout – orientuotas į keliones po Moabą ir už jo ribų, Wayout parodo išėjimą su nuostabiai sumontuota stogo palapine ant specialaus lovos rėmo, maksimaliai išnaudojant Gladiatorio geriausią klasėje krovinio talpą. Kūno šarvų išorė turi naują Gator Green spalvą, kuri bus pasiekiama gamybos Gladiatorio modeliuose. Yra pora papildomų degalų bakų ilgoms kelionėms ir ARB įmontuotos oro sistemos atsargai, jei situacija tampa labai sudėtinga. Dviejų colių pakėlimo komplektas iš Jeep Performance dalių katalogo padidina aukštį virš 17 colių plieno ratlankių, kurie yra apkabinti 37 colių purvo-terreno padangomis. Jis suteikia išskirtinį retro jausmą, primenantį originalius Willys pikapus, kurie parodė kelią moderniems Jeep sunkvežimiams. Pabaigai, taip pat įrengtas 12,000 lb. Warn winch ir Jeep snorkelis.

Kalbant apie „masinos plovykla”: norint užtikrinti, kad jūsų Jeep atrodytų nepriekaištingai po visų šių nuotykių, būtina pasinaudoti kokybiška automobilių plovykla. Vilniuje galite matyti keletą plovyklų pasirinkimų. Vienas iš rekomenduotinų variantų yra Auto Plovykla, kurioje jūsų Jeep bus švarus ir nepriekaištingas.

Jeep Flatbill – sukurtas motocroso bendruomenei, tinkamai pavadintas Flatbill derina kai kurias specializuotas dalis su geru kiekiu pavaros, kuri yra pasiekiama Jeep rinkos kataloge. Ratų rampos lengvai išslysta iš lovos, kad būtų paprasta pakrauti dviračius, ir trumpai suprojektuotas priekinis buferis pagerina įvažiavimo kampą palyginus su standartiniu Gladiatoriu. Dynatrac Pro-Rock 60 priekiniai ir galiniai ašys bei Off-Road Evolution keturių colių pakėlimo komplektas padeda Flatbill įveikti takelius motocroso link. Didelės galinės amortizatoriai ir 20 colių ratlankiai papildomi, pastarųjų dėka naudojami 40 colių padangos, kurias Jeep teigia pirmą kartą montavus į Gladiator. Tai yra Moabo jėga, žmonės. Visa tai varo Pentastar V6 su šaltu oro Mopar įsiurbimu, sujungta su aštuonių greičių automatine pavarų dėže.

Jeep Gladiator Gravity – tai paprastas pratimas, pridedamas visa Jeep Performance Parts katalogas. Rubicon modelis dėvi Mopar kryžminius bėgius, kurie dirba kartu su krovinių krepšeliu, kad suteiktų vietą uolų laipiojimo inventoriumui. Dviejų colių apskrito plieno vamzdžiai durys atrodo fantastiškai, yra pasiekiami dalių kataloge ir leidžia atvirą orą, nepažeidžiant sunkvežimio vardą. Po vienu randama dviejų colių pakėlimo komplektas, važiuojantis ant 17 colių ratlankių, ant kurių montuojamos 35 colių padangos. Storio ir platesnio gabarito akmens bėgiai yra padengti ta pačia milteliais danga kaip ir Ram Truck krovinio dugno dengimo, kad suteiktų neslystančią apdailą. Variklio darbinis tūris lieka nepaminėtas, bet tai yra saugu sakyti, kad po gaubtu yra Pentastar, įrengtas šalto oro įsiurbimo ir cat-back išmetimo sistema, pasiruošęs Moabui.

Jeep JT Scrambler – viena iš geriausių dažymo darbo, kurį matėme per ilgiausią laiką, šis Gladiator derina itin senovinę 80-ųjų metų CJ Scrambler išvaizdą su modernių performansų dalių katalogu. Tos 17 colių lizdo ratlankiai yra iš katalogo ir pritaikyti koncepcinėje bronzoje, kad susijungtų su išore. Dviejų colių pakėlimo komplektas – iš katalogo, taip – padeda talpinti 37 colių padangas ir akmens bėgiai. Tai puikus atrodantis atsiminimas, ypač su tuo sporto šviesos baru.

Velykų Jeep Safari sudaro takeliai, daugiausia dienos trukmės kelionės, išvykstančios iš Moabo, Juta, viso devynias dienas trunkančioje renginio. Jeep Safari buvo pradėta 1967 metais Moabo prekybos rūmų kaip vienadienės kelionės, bet išaugo iki balandžio 13–21 šiais metais.

https://auto-rent.lt
https://autovitrina.lt

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *