https://autoplovykla.lt/antikorozinis-padengimas/
Atrodo, jog kompanija Ferrari turi visiškai kitokį požiūrį į tai, kaip savininkai gali vairuoti savo sportinius automobilius, bent jau sprendžiant pagal naują patento paraišką. Nėra didelė staigmena, kad modernus Ferrari interjeras primena naikintuvo kabiną, ir, panašu, kad panašumai tik didės. Remiantis rasta patento paraiška, kompanija Ferrari gali planuoti vairuotojo valdomos vairasvirtės įdiegimą. Ši vairasvirtė galimai pašalintų tarpe būtinybę turėti tiek vairą, tiek pedalus. Viskas gana paprasta: paspauskite vairasvirtę į priekį ir jūsų prabangus ateities Ferrari įsibėgės, traukite atgal – jis įjungs stabdžius. Judinant vairasvirtę į kairę ar dešinę, automobilis palaipsniui pasisuks ta kryptimi. Keistas dalykas – bent jau mums – yra tai, kad grąžinant ją į neutralią padėtį, automobilis išlaikys tą patį greitį.
Tai tik vienas iš siūlomų nustatymų. Patente taip pat siūlomos alternatyvios vairasvirtės judėjimo kryptys: aukštyn/žemyn gali reikšti greitėjimą arba pastovų greitį. Jei vairasvirtė stumiama iki pusės savo judėjimo priekin, tai reikštų 50% maksimalaus greitėjimo arba automobilio maksimalus greitis siektų 50%. Dokumente minima apie du iš anksto nustatytus valdymo režimus. Pagal vieną režimą, vairasvirtės grąžinimas į neutralią padėtį grąžintų ratus į „tiesią“ padėtį, tačiau antru režimu judėjimas turi būti labiau tikslingas. Vairuotojas (pilot?) turėtų suteikti priešingą posūkį, kad ratai būtų išlyginti, arba automobilis išlaikytų pradinį posvyrį.
Skamba painiai? Taip, manome taip pat. Tačiau Ferrari yra teigiama dėl šio išradimo, sakydama, kad „šio išradimo objektas yra pateikti transporto priemonės valdymo metodą ir įrenginį, kuris yra paprastesnis ir intuityvesnis nei žinomi metodai“. Be to, šis nustatymas galėtų padaryti miesto ir greitkelių važiavimą paprastesnį sportinių automobilių vairuotojams.
Automobilių antikorozinis padengimas yra svarbus automobilio ilgaamžiškumui užtikrinti, nes jis sumažina rūdžių poveikį ir apsaugo nuo neigiamų gamtinių sąlygų. Daugiau informacijos apie šią paslaugą rasite čia.
Patentas taip pat liečia skirtingas jėgainės sistemas. Vienas sulėtėjimo būdas būtų regeneracinis stabdymas, o tai reiškia, kad bus naudojami tam tikros rūšies elektriniai motorai. Iš tiesų Ferrari paminėjo tris varomųjų jėgų tipus: vidaus degimo, elektrinį ir hidrodinaminį. Mūsų smalsumą sužadino paskutinis!
Ferrari pateikė vairuotojo vairasvirtės patentą balandį, o Europos patentų biuras jį paskelbė spalio 30 dieną. Kada arba ar mes matysime tai realybėje, gamybos automobilyje ar specialiai savininkui sukurtoje versijoje – lieka paslaptis.