Brexit poveikis Jungtinėje Karalystėje pagamintiems automobiliams
Kaip Brexit gali paveikti automobilių gamybos pramonę Jungtinėje Karalystėje? Šis klausimas kelia nerimą daugeliui automobilių gamintojų, kurie susiduria su neaiškumais dėl prekybos susitarimų ir sertifikavimo reikalavimų. Viena iš tokių kompanijų yra Aston Martin, kuri gali būti priversta sustabdyti savo automobilių gamybą, jei JK vyriausybė nesusitars dėl Brexit su Europos Sąjunga.
Aston Martin finansų direktorius Markas Wilsonas išreiškė susirūpinimą, kad galimi sunkumai su transporto priemonių sertifikavimu gali reikšmingai paveikti kompaniją. Šiuo metu visi nauji automobiliai, pagaminti JK, turi gauti Jungtinės Karalystės Transporto priemonių sertifikavimo agentūros (VCA) patvirtinimą, kuris yra galiojantis ES. Tačiau, jei JK nesusitars dėl Brexit, VCA galiojimas Europoje gali nutrūkti 2019 m. kovo mėn.
Esant tokiai situacijai, JK automobilių gamintojai būtų priversti kreiptis dėl naujo transporto priemonių sertifikavimo, kuris būtų galiojantis Europoje, ir tai gali priversti juos laikinai sustabdyti gamybą. Wilsonas pabrėžė, kad Aston Martin, kaip britų kompanijai, tai yra paprasčiau nei didesniems tarptautiniams žaidėjams. „Mes esame britų kompanija, mes gaminame savo automobilius išskirtinai Britanijoje ir toliau taip darysime. Be VCA tipo patvirtinimo, vaizdas mums yra labai niūrus. Turime užtikrinti, kad tipo patvirtinimas būtų perkeliamas, turėtų galiojimą ir pripažinimą, bei būtų lygiavertis kaip šiandien,” sakė Wilsonas. Jei ne, tai turėtų „pusiau katastrofišką poveikį, nes būtų priversti sustabdyti gamybą,” pridūrė jis.
Kartu su Wilsonu, aiškumo dėl Brexit pereinamojo susitarimo reikalavo ir Automobilių gamintojų ir prekybininkų asociacijos (SMMT) vadovas Mike Hawes bei Honda Motor Europe vyriausybės reikalų vadovas Patrick Keating. Hawes pabrėžė, kad kompanijos ne tik investuoja vienu konkrečiu momentu, bet ir nuolat investuoja. Jis komitetui sakė, kad kompanijoms reikia daugiau aiškumo iki metų pabaigos, nes reikėtų parengti atsargumo priemones.
Keating pridėjo, kad aiškumo reikia iki 2018 m. kovo mėn., nes Honda reikėtų 18 mėnesių, kad pasiruoštų galimoms naujoms muitinės procedūroms eksportuojant į Europą. Automobilių gamintojas kasdien importuoja du milijonus komponentų iš Europos, ir Keating apskaičiavo, kad 15 minučių delsimas muitinėje galėtų kainuoti kompanijai 850,000 svarų sterlingų (1,1 milijono JAV dolerių) per metus, nes kompanija sandėlyje turi tik vienos valandos atsargų.
Daugiau informacijos apie automobilių vidaus valymą galite rasti čia.
https://autoplovykla.lt/en/car-interior-cleaning/
https://autounija.lt/volvo-zada-kad-naujasis-xc40-bus-geriausiai-aprupintas-automobilis-savo-klaseje/
https://snautomatika.lt/paverskite-savo-vaiku-lenktyniniu-automobiliu-piesinius-pliusiniais-zaislais/