autogranta.lt Aston Martin Yra velniškai gera priežastis, kodėl „Aston Martin DB11 Volante“ turi minkštą stogą

Yra velniškai gera priežastis, kodėl „Aston Martin DB11 Volante“ turi minkštą stogą

0 Comments 00:00


Techninė Apžvalga: Automobilių Dizaino Elegancija

Automobilių dizaino pasaulyje, kur kiekviena linija ir kreivė gali turėti didžiulę reikšmę, Aston Martin Lagonda Ltd. vadovaujantis išorės dizaineris Julian Nunn atskleidžia, kodėl elegancija yra pagrindinė jų kūrybos varomoji jėga. Kai pažvelgiame į automobilių istoriją, galime pastebėti, kad ne visi dizainai išlaiko eleganciją. Aston Martin DB11 modelis yra vienas iš tų, kuris siekia išsaugoti šią vertybę, naudodamas audinio stogą vietoj kompozitinių medžiagų ar presuoto metalo.

Fiksuoti kietieji stogai turi privalumų, tokių kaip papildomas struktūrinis tvirtumas ir geresnė apsauga nuo oro sąlygų. Tačiau jie taip pat sukelia didesnius kaštus, sudėtingumą ir svorį, o tai apsunkina dizaino procesą. DB11 modelio galiniai sparnai buvo padidinti net 11 milimetrų, kad būtų galima įmontuoti sulankstomą stogą. Tačiau Aston Martin Volante modelis, jų prabangus atviras grand-tureris, atsisakė kietojo stogo dėl kitų priežasčių. Kaip paaiškina Nunn, kiekvienas automobilis turi būti elegantiškas ir atitikti Aston Martin šeimos standartus.

Nunn pabrėžia, kad kietieji stogai dažnai turi daugiau atsiskyrimo linijų ir mechanizmų, kurie yra netinkami Aston Martin automobiliams. „Tai nesuteikia jums reikalingo grožio šiems automobiliams,” sako jis. Panašios priežastys paskatino ir Rolls-Royce pasirinkti audinį savo Dawn kabrioletui, remiantis estetika, romantika ir prekės ženklo tinkamumu.

Kuriant DB11 ir jo Volante variantą, didžiausias iššūkis buvo išlaikyti būdingą grakštumą. „Tai turi atrodyti ir jaustis kaip Aston Martin, nors mes šiek tiek nutolome nuo tradicinių rinkos pozicijų,” teigia Nunn. Dizainas turi būti elegantiškas, be nereikalingų kreivių ar puošmenų. Tai yra iššūkis šiuolaikiniame pasaulyje, kur dizaineriai nuolat spaudžiami kurti daugiau ir skirtingai, ypač masinės rinkos segmentuose.

Pasak Nunn, dizaino procesas reikalauja atsargumo ir preciziškumo. „Aš vadinu [nereikalingus elementus] gargulėmis,” sako jis. Tai detalės, kurios nebūtinai reikalingos. Aston Martin kūrybos vadovas Marek Reichman pabrėžia, kad jei linija automobilyje neatlieka jokios funkcijos, ji turėtų būti pašalinta.

Aston Martin unikalumas kyla iš to, kad išorės dizaineris taip pat kuria žibintus, ratus ir galinius žibintus, taip užtikrinant vientisą išvaizdą. Kuriant DB11, šoniniai veidrodėliai buvo peržiūrėti net 24 kartus, kad būtų pasiektas tobulas dizainas, kuris atitiktų tiek estetikos, tiek teisės aktų reikalavimus.

Šis dėmesys detalėms ir dizaino elegancijai yra tai, kas išskiria Aston Martin automobilius. Dizainas nėra paprastas procesas, ypač tokiai prekės ženklui kaip Aston Martin. Daugiau apie jų automobilių plovimo paslaugas galite sužinoti čia.

https://autoplovykla.lt/ru/polirovka-avtomobilya-vilnius/
https://mazasiskeliautojas.lt/porsche-svencia-lenktynine-inovacija-goodwood-festivalyje/
https://luxauto.lt/rinspeed-micromax-miesto-autobusas-ir-jusu-svetaine-vos-12-pedu-atstumu/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *