autogranta.lt Ferrari Kaip „Volvo T6“ variklis vienam litrui išskiria daugiau galios nei „Ferrari“

Kaip „Volvo T6“ variklis vienam litrui išskiria daugiau galios nei „Ferrari“

0 Comments 00:00


Volvo Dvigubas Pripūtimas: Technologijos Apžvalga

Ar kada nors susimąstėte, kaip Volvo sugebėjo sujungti turbokompresorių ir superkompresorių į vieną variklį? Ši inovacija ne tik kelia susidomėjimą, bet ir atveria naujas galimybes automobilių inžinerijoje. Volvo, būdama viena iš pirmaujančių automobilių gamintojų, šią idėją pavertė realybe, sukurdama 2.0L keturių cilindrų T6 variklį. Šiame straipsnyje išsamiai apžvelgsime, kaip veikia ši technologija ir kokia jos nauda vairuotojams.

Superkompresoriaus Technologija

Superkompresorius yra variklio varomas siurblys, kuris suspaudžia orą, kad į variklį patektų daugiau oro ir kuro. Volvo pasirinko Roots tipo superkompresorių, kuris naudoja dvi ilgas, susikertančias menteles oro suspaudimui. Dėl to variklis gali pasiekti didesnę galią beveik akimirksniu. Toks sprendimas užtikrina greitą reakciją į akceleratoriaus paspaudimą, kas yra svarbu tiek miesto, tiek greitkelių sąlygomis.

Turbokompresoriaus Veikimo Principas

Turbokompresorius veikia kitaip nei superkompresorius. Jis turi du ventiliatorius: vienas yra išmetimo sraute, kitas – įsiurbimo kanale. Išmetamųjų dujų srautas suka turbinos ratą, kuris savo ruožtu suka įsiurbimo ratą, suspaudžiantį orą. Nors tai sukelia tam tikrą uždelsimą, vadinamą „turbo lag“, Volvo sprendimas šią problemą išsprendžia efektyviai.

Volvo Dvigubo Pripūtimo Sistema

Volvo T6 variklis sujungia abu šiuos technologinius sprendimus. Pradžioje, kai variklis veikia mažomis apsukomis, superkompresorius suspaudžia orą, suteikdamas papildomą galią nuo pat užvedimo. Kai apsukos pasiekia 1600 aps./min., įsijungia turbokompresorius, suteikdamas dar daugiau galios. Šiuo metu, superkompresorius išjungiama, o visą darbą atlieka turbokompresorius.

Efektyvumas ir Galia

T6 variklis sugeba išgauti 316 AG iš 2.0L tūrio, o Polestar versijoje net 362 AG. Tai yra įspūdinga galia, lyginant su kitais rinkos konkurentais. Volvo pasiekė šį rezultatą ne tik dėl dvigubo pripūtimo sistemos, bet ir dėl kitų inovatyvių sprendimų, tokių kaip sklandžiai veikiančios ritininės guolių sistemos ir variklio išjungimas stovint.

Ekologinis Aspektas

Nepaisant didelės galios, Drive-E technologija užtikrina, kad variklis būtų efektyvus ir ekologiškas. Superkompresoriaus išjungimas mažomis apsukomis leidžia varikliui veikti kaip natūraliai aspiruojamam, taip sumažinant kuro sąnaudas ir emisijas. Tai yra svarbus žingsnis į priekį, siekiant sumažinti automobilių pramonės poveikį aplinkai.

Daugiau informacijos apie Volvo technologijas galite rasti čia.

https://autoplovykla.lt/en/car-polishing/
https://autopirkimai.lt/856-000-gm-visureigiu-tiriami-del-sugedusiu-degalu-matuokliu/
https://brangusautosupirkimas.lt/galite-laimeti-bmw-m5-cs-ir-paremti-charlize-theron-afrikos-pagalbos-projekta/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *